Vores forventninger til dig

 

  • Afbud

Vi forventer, at du giver besked i god tid, hvis du melder afbud til aftalte tider. Dette giver os de bedste betingelser for at give tiden til en anden patient, der måske er i nød.

 

  • Udeblivelse

Møder du ikke op til en aftalt tid, har vi ret til et honorar fastsat af Den Offentlige Sygesikring og Dansk Tandlægeforening. Da der er betydelige omkostninger ved ”tom stol”, vil du modtage en regning på udeblivelse fra aftalt tid.

 

  • Forsinkelse

Det er klinikkens politik, at smertepatienter skal gøres smertefri samme dag som ved henvendelse. Akutte patienter kan være årsag til, at vores tidsplan kan skride. Patienter med book-ede tider kan derfor opleve lidt forsinkelse. Vi beder om din forståelse for dette. Du kunne jo selv engang få brug for akut smertebehandling. Er vi meget forsinkede, prøver vi, så vidt det er muligt, at orientere dig på forhånd.

 

  • Betaling

Betaling foregår på klinikken umiddelbart efter hver behandling. Vi modtager betaling med Dankort og kontanter samt MobilePay.

 

Mød os

Medarbejderen på klinkken er imødekommende og vi omgås vores patienter i et behageligt miljø.

Mød os her

sådan finder du os

Vi bor midt i Aalborg centrum, tæt på offentlig transport.

sE kort